Համո Սահյան

1. Ինչո՞վ է աչքի ընկնում բանաստեղծությունը` գույնո՞վ, ձայնո՞վ, թե՞ շարժումով: Դուրս գրիր այն տողերը, որտեղ «գույն» կա։

Բանաստեղծությունը աչքի է ընկնում իր դեղին գույնով

Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է,

Ուր որ նայում ես, դեղին բոցեր են,
Դեղին հրդեհ է և դեղին ծուխ:

2. Ո՞ր պատկերն է քեզ ավելի շատ դուր գալիս, ինչո՞ւ:

Քանի որ ինձ դուր է գալիս դեղին գույնը ես հավանել եմ այս հատվածը

Ուր որ նայում ես, դեղին բոցեր են,

3. Վերնագրի՛ր բանաստեղծությունը: 

Մեր Սիրուն Աշխարհ

4.Նկարի՛ր  մի նկար՝ բանաստեղծությունը ձևավորելու համար:

Լրացուցիչ առաջադրանքներն ըստ Արմինե Աբրահամյանի։

1. Աշնանը նվիրված դասական մեղեդիներ փնտրիր համացանցում և այս բանաստեղծության տրամադրությանը առավել համապատասխանող ստեղծագործությունն առանձնրացրու:

(103) Mozart and Classic music for brain. Моцарт и не только Классическая музыка для мозга, для интеллекта — YouTube

2. Պատճառաբանի՛ր ընտրությունդ և նշի՛ր քո նախընտրած մեղեդու հեղինակին: Մեղեդու հեղինակ՝ Մոցարտ։ Ընտրել եմ այս երժշտությունը քանի-որ այն հավանել եմ։

3.Ֆոտոխցիկի օգնությամբ նկարի՛ր քո բակի, կամ բնակավայրի աշունը և բանաստեղծության տողերի ու երաժշտության համադրությամբ տեսանյութ պատրաստի՛ր:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով