Փոքրիկ սիրտս ո՞ւմ նվիրեմ

  1. Բառարանի օգնությամբ բացատրիր անծանոթ բառերը:
  2. Պատմությունը բաժանիր հատվածների և վերնագրիր:
  • ՈՒմ ՞ նվիրեմ սիրտս։
  • Իմ սիրելի մարդիկ իմ սրտում
  • Փողերը չթողեցին հորեղբորս տեղավորվել սրտիս մեջ։
  • Լավ մարդիկի իմ սրտում։

 

3.Ինքդ կազմիր հարցեր և առաջադրանքներ ստեղծագործության վերաբերյալ:

  • Ո՞նց մարդիկ կարող են տեղավորովել փոքր սրտի մեջ։
  • ինչու հորեղբայրը չտեղավորվեց սրտի մեջ։
  1. Ինչ է սովորեցնում այս պատմվածքը:

Սիրելի մարդկանց պետք է պահել սրտի մեջ։

Դու ինչի՞ ես նմանեցնում դատարկ սիրտը: Դատարկության

  1. Ո՞վ չէր տեղավորվում տղայի սրտում և ինչո՞ւ:

Հորեղբայրը չէր տեղավորվում սրտի մեջ, քանի որ նա հարուստ էր և ւզում էր իր փողերը վերցնել իր հետ։

  1. Ի՞նչ ես հասկանում «սիրտը նվիրել» ասելով: Սիրել մարդուն։
  2. Դու ո՞ւմ կնվիրեիր քո սիրտը և ինչո՞ւ: Ես իմ սիրտը կնվիրեմ Լիլիթին քանի որ նա իմ առաջին ընկերուհին է դպրոցում։
  3. Քեզ դո՞ւր եկավ այս պատմությունը, ինչո՞ւ: ինձ շատ դուր եկավ այս պատմությունը , քանի որ տղան ուզում էր սիրել բոլորին և նրանց տեղավորել իր սրտի մեջ։
  4. Ստեղծագործական աշխատանք` գրել շարադրություն «Իմ սիրտը» վերնագրով, աշխատանքը տեղադրել բլոգում, ձևավորել համապատասխան նկարով:

 

 

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով