Իմ բլոգ

 

  • Գրիր բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դիր վերնագրի վրա:              Ողջույն սիրելի ընթերցող  06.01.2020
    Ողջու՜յն սիրելի ընթերցող » Լիլի Սիմոնյան Բլոգ (edublogs.org)
  • Գրիր, թե բլոգդ ինչ բաժիններ ունի, որն ես դրանցից ամենաքիչն օգտագործում և ինչու: Իմ բլոգում ամենաքիչ օգտագործվող բաժինը՝  թենիսն է, ես այն շատ քիչ եմ օգտագործում։

    Русский

  • English
  • Ամանոր
  • Ամառային ուսումնական ճամբար
  • Ամառային Արձակուրդ
  • Արդյոք բլոգդ համապատասխանում է Սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին, ինչ առաջարկներ ունես կարգի հետ կապված։Այո մի բլոգը համատասխանում է բոլոր պահանջներին։
  • Ներկայացրու որևէ մեկի բլոգը, որը շատ ես հավանում և գրիր, թե ինչու ես հավանում:Ես ամենաշատը հավանել եմ Լիլիթի բլոգը։ ԵՎ քանի որ նա իմ ընկերուհին է և նրա բլոգում ամենինչ շատ կոկիկ է և լուսավոր։
  • Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով